sâmbătă, 22 octombrie 2011

midnight in paris

serile trecute m-am uitat la cel mai recent film semnat woody allen, midnight in paris, o comedie romantica/fantastica, mi-a placut pentru romantismul pe care il transmit imaginile cu locuri celebre din paris, muzica nostalgica a chansonetelor sau jazz-ul anilor '20 si pentru ca este un film relaxant, tocmai bun pentru o seara de toamna in care vrei sa-ti incanti ochii cu ceva placut. de la h&m afi cotroceni mi-am cumparat o bluza fina divided blue bleumarin cu trei nasturi la gat pe care o cautam de vreo doua saptamani, iar la reduceri am gasit un pulover negru cu anchior si altul la baza gatului bicolor albastru-bleumarin, nu puteam rata ocazia sa ne le iau mai ales ca erau o singura bucata marimea s. la sala dalles se desfasoara targul de carte kilipirim editia de toamna, trec in fiecare zi sa ma uit la carti insa am fost retinut in a cumpara ceva, nici un titlu nu mi-a atras atentia in mod deosebit. adevarul e ca nu mai am loc in camaruta mea unde sa pun cartile, am destul de multe, trec printr-o perioada cand nu vreau sa citesc romane, prefer jurnale, biografii, ghiduri turistice sau carti despre arta. la carturesti am vazut o noua aparitie rao: portretul, autor pierre assouline, am rasfoit-o si vreau sa mi-o cumpar pentru ca este interesanta. un prieten mi-a adus patru sticle de parfum: insolence shimmering edition guerlain, amarige mariage givenchy, narciso rodriguez for her si dolce & gabbana the one for men. muzici noi am: florence and the machine, un ep kele, the golden filter. zilele astea a fost o vreme mai buna, soare la amiaza, nu prea frig. ma indulcesc cu pralines milka in forma de margareta.

Niciun comentariu: