marți, 8 noiembrie 2011

nostalgii de toamna

frunzele copacilor au cazut masiv formand un covor moale in superbe culori galben-ruginii. ma cuprinde un sentiment de nostalgie, o usoara tristete, melancolie, multe ganduri imi trec prin cap, ma simt resemnat. m-am uitat la cateva filme tematice gay simpatice, unele le stiam de anii trecuti. de la carturesti mi-am luat o cutiuta metalica cu un ursulet de plus calare pe un calut de lemn balansoar si doua carti pe care le doream mult: portretul si surasul gheisei - secrete ale artei japoneze de a trai. daca o celebra opera de arta ar putea vorbi, oare ce ne-ar spune? portretul baroanei james de rothschild vorbeste cu eleganta despre una dintre cele mai frumoase si controversate dinastii franceze, lumea aristocratilor, saloane si personalitatile marcante ale acelor vremuri. gheisele sunt misterioase, erotice, de neatins, un mit, ne dezvaluie o alta lume. un amic englez mi-a adus de la istanbul o cutie de ceai verde cu bergamota. o amica mi-a dat sticluta scarlett cacharel. dolce & gabbana lanseaza colectia de parfumuri velvet: velvet vetiver, velvet patchouli, velvet wood, velvet desire, velvet sublime, velvet love. ysl relanseaza opt parfumuri intr-o noua sticla la collection: jazz, m7 oud absolu, pour homme, rive gauche pour homme, in love again, y, yversse, nu. paco rabanne scoate black xs l'exces pour elle/homme. albume noi am: a camp - acoustic, birdy, lykke li, manic street preachers - singles, seal, snow patrol, the decemberists. a inceput noul sezon covert affairs.

Niciun comentariu: