luni, 14 noiembrie 2011

la piel que habito

sunt un hedonist, nu mi-e jena sa o recunosc. orice fac o fac pentru a obtine placere. traiesc pentru placeri. nu sunt narcisist si nici egoist. stiu sa daruiesc sentimente, placere, lucruri diverse. am perioade cand ma simt blocat intr-o sincopa, pierdut, cand ratacesc deprimat, atunci incerc sa ma regasesc, sa fac lucrurile care stiu ca intotdeauna mi-au facut placere. acestea sunt multe, depinde doar de mine sa le fac. totul este in mainile mele, eu sunt responsabil de reusita sau esec. satisfactia nu va intarzia sa apara. trebuie doar sa te cunosti. anii trecuti mergeam des la cinema, vedeam filme saptamanal, era un tabiet, mi-am dat seama ca de cativa ani am uitat acest sentiment de a sta intr-o sala de cinema, azi l-am reinnodat. mi-am propus ca atunci cand este un film bun sa merg sa-l vad la cinema, iti da cu totul alte perceptii. de dimineata am mers la cinema studio, un loc drag mie, am vazut noul film almodovar la piel que habito cu banderas in rolul principal. interesant, diferit fata de precendentele. de fapt fiecare film al sau este unic. dintre filmele lui cel mai mult mi-au placut todo sobre mi madre si mala education. la prima vedere la piel que habito pare linistit, nu are acel glamour specific almodovarian, nu mai sunt divele sale extravagante, totusi povestea curge cursiv, contine sex, actiune, crima, dramatism. dupa film am mers la anticariat, mi-am luat cartea insemnari dintr-o tara mare. la parfumerie am testat pe incheietura mainilor doua noi parfumuri masculine oriental-lemnoase: avant garde lanvin si 212 vip men carolina hererra, imi plac, dau bine pe pielea mea. mi se facuse foame, era ora pranzului, am mancat la mcdonald's un cheeseburger si un puisor. m-am indreptat spre casa prin centrul vechi. imi plac culorile toamnei, ale frunzelor uscate, moarte. beau ceai verde, citesc, ascult muzica sau ma uit la seriale.

Niciun comentariu: