luni, 21 noiembrie 2011

crystalline

in weekend am dat o tura prin mall-uri, nu am vazut nimic deosebit, doar cateva haine dragute insa scumpe. in sun plaza h&m a deschis al saselea magazin din bucuresti. colectia versace for h&m mi se pare un mare kitsch. carturesti au deschis prima librarie intr-un mall in bucuresti la afi cotroceni si aniverseaza 11 ani de existenta. mi-am luat cartea istanbul scrisa de orhan pamuk, editura polirom. departe de descrierea conventionala a splendorilor unui oras, autorul ne prezinta o lectura fascinanta despre senzualitatea istanbulului, fragilitatea legaturilor culturale dintre orient si occident, legaturile sale cu orasul care l-a transformat. abia astept sa o citesc, sunt sigur ca imi va placea. bjork implineste azi 46 de ani, ascult noul ei album biophilia, il am intr-o editie speciala ce contine un frumos live din manchester. kashmir, manic street preachers, rem au scos dublu best of, iar moby a relansat ultimul sau album intr-o editie deluxe ce contine trei cd-uri, unul fiind live. am revazut cateva filme almodovar si documentarul frozen planet. vreau sa vad la cinema noul film cronenberg a dangerous method. o prietena mi-a adus sticla din metal a*men mugler. afara este tot mai frig, ceata, bruma, vine iarna.

Niciun comentariu: