marți, 29 noiembrie 2011

those we left behind

am citit in cateva zile cartea lui orhan pamuk - istanbul, amintirile si orasul, un mare talent scriitoricesc, o adevarata declaratie de dragoste pentru minunatul oras oriental caruia i-a ramas devotat. la targul de carte gaudeamus am ajuns in doua seri, m-am uitat la carti insa nu m-a atras niciuna. pentru a ajunge la romexpo am trecut prin herastrau, era liniste, intuneric, frunzele uscate ale stejarilor fosneau triste in adierea vantului, cateva lumini si umbre tremurau fragil pe luciul lacului dandu-i o atmosfera misterioasa. serile trecute am descoperit un nou serial care m-a fascinat: american horror story. numele spune totul. filmul prezinta povestea unei familii recent mutate intr-o casa bantuita de spiritele celor omorati acolo de-a lungul timpului, cu totii fiind prinsi in aceasta casa a mortii. superb realizat, spooky, captivant, un horror veritabil. jessica lange este superba in rolul pe care il joaca magnific. astept cu nerabdare noile episoade. how to make it in america s-a terminat, fringe a intrat intr-o pauza pana la jumatatea lui ianuarie, dexter si hung sunt aproape de final. vestea buna este ca din ianuarie va incepe noul sezon californication si spartacus. the cranberries vor lansa noul album roses in februarie, primul single fiind tomorrow.

Niciun comentariu: