vineri, 16 decembrie 2011

un mic aranjament de sarbatori

sarbatorile de iarna se apropie, nu pot ramane indiferent fata de ele asa ca mi-am amenajat in camera un mic aranjament format din ursuleti de plus cu caciulite rosii de craciunei, snow globe-uri, ingerasi, cutiute de ceai ce au desene cu mos craciun, reni, oameni de zapada, fulgi de nea, peisaje de iarna, braduti impodobiti. desi iarna este alba, in decorul meu predomina rosu si miroase a scortisoara de la un betisor parfumat. mi-ar placea sa mananc niste turta dulce. luna asta mi-am luat trei tricouri, unul bleumarin cu un buzunar colorat de la newyorker si doua h&m original tee, un albastru foarte frumos si bleumarin-gri petrol. la anticariat am gasit doua ghiduri turistice vizuale top 10 pe care le cautam lisabona, andaluzia si costa del sol. se anunta ca pana la craciun va ninge.

Niciun comentariu: