miercuri, 28 decembrie 2011

gifts

dupa atatea specialitati culinare cate am bagat in mine de craciun: piftie, toba, friptura de curcan, carnati, sarmale, prajituri, o plimbare prin oras este chiar indicata. am dat o tura prin centrul vechi, parcul cismigiu, unirea, mall-uri. la h&m am gasit pantaloni negri slim fit la reduceri, un pret de nerefuzat. colectia mea de teddy bears s-a imbogatit cu doi noi ursuleti dragalasi, unul l-am primit cadou de la o prietena ce mi-a dat si o cutie cu truffe de ciocolata belgiene, celalalt l-am cumparat de la bam boo. un amic din bruxelles mi-a trimis cateva parfumuri miniaturi. azi m-am futut cu doi italieni tineri, buni, pulosi, macho, a fost super. ce bine este cand simt o pula in mine, imi da viata. am revazut filmele: capote, howl, milk, surviving picasso, un documentar cu/despre salvador dali. realizatorii serialului downton abbey au scos un episod dublu christmas special. este cel mai de succes serial britanic al ultimilor 10 ani. la orele pranzului este soare, cateva grade cu plus, de-ar fi asa toata iarna. astept aparitia noilor albume air, the cranberries, we have band.

Niciun comentariu: