joi, 22 decembrie 2011

bright city lights

imi plac miile de lumini colorate ce imbraca orasul in straie de sarbatoare si stralucesc feeric, ghirlandele in forme figurative reprezentand fulgi de nea, crengute de brad, clopotei, stelute sau globuri se insira de-a lungul marilor bulevarde dand un farmec aparte orasului si noptii. in unele seri ies la o plimbare pe magheru pana la universitate sau unirii si admir jocul de lumini albe, albastre, rosii ce impodobesc festiv capitala. traiesc mirajul blig-bling. la sala dalles este targul cadourilor de craciun, am trecut de cateva ori insa nu mi-am luat nimic. azi am intrat la cochetul demmers teehaus, mi-am luat doua cutiute metalice de sezon, una are pe fiecare latura cate un om de zapada imbracat cu caciula, fular, hainuta rosie de mos, este simpatic si dragalas, cealalta are un spiridus costumat in mos ce aduce cadouri. intr-un pahar cu apa am pus cateva crengute de brad ce le-am gasit pe strada. mi se pare o cruzime sa tai brazii din padure pentru a-i impodobi acasa, acei brazi mor. ma uit la documentarul legendary sin cities: berlin, paris, shanghai, cele 3 parti ne prezinta viata decadenta a anilor '20-'30 unde arta, cultura, libertatea de exprimare si afirmarea sexuala s-au co-amestecat cu coruptia, politica, desfraul. aceste orase au devenit un magnet pentru toate sufletele pierdute, refugiati care aici au inflorit prin stilul lor de viata vicios si aventurier, impingand limitele tolerantei, libertatii, redefinind cultura sociala si sexuala a acelor ani nebuni. am descoperit albumul unei tipe ce canta electro-pop, love inks. un prieten mi-a adus turta dulce glazurata in forma de inima si cateva bomboane de ciocolata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sarbatori fericite, George!