marți, 20 decembrie 2011

chiftelute suedeze si mici romanesti

ieri am mers la ikea cu o prietena, la sugestia mea ne-am oprit sa mancam la restaurant, mi-am luat o portie mare de 20 chiftelute suedeze calde cu piure de cartofi, au fost delicioase. azi am trecut prin gara de nord, la un birt am vazut pe cineva mancand mici, mi s-a facut pofta, am intrat, mi-am luat doi mici calzi si o chifla, i-am devorat rapid, au fost foarte buni. de la real am luat un cozonac cu rahat ieftin si o cutie de lapte. cozonacul e ca o paine dulce, insa la cat a costat nu am mari pretentii, important e ca mi-am facut pofta. sezonul 6 dexter s-a incheiat cu o noua crima. dexter reuseste sa-l prinda si sa-l ucida pe travis, insa este surprins de catre sora sa debra. cu siguranta va urma sezonul 7. goldfrapp vor scoate singles in februarie, iar noul album madonna va fi lansat in martie.

Niciun comentariu: