duminică, 18 septembrie 2011

strada de c'arte

capitala sarbatoreste 552 ani de atestare documentara, centrul a fost invadat de o forfota continua de oameni culti care cumpara carti, asculta muzica clasica, viziteaza muzee, expozitii de pictura sau se ospateaza la terasele cu staif. evenimentul cultural in aer liber strada de c'arte arata bine, imi plac standurile editurilor de carte si idea ca portiunea unei strazi a devenit pietonala. nu puteam sa nu-mi cumpar carti mai ales ca se vand cu pret redus. la rao am gasit doua carti frumoase, le cautam de ceva timp: un an in provence, imi place cum scrie peter mayle si jurnalul unei scriitoare virginia woolf. la sala dalles s-a desfasurat tea & coffee festival, mi-am luat doua ceaiuri verzi aromate la un pret bun: earl grey green si fruits of asia. voi bea toata iarna din ceaiurile astea. de la h&m afi mi-am luat un tricou original polo shirt gri inchis uni si o bluza basic sport cu maneca lunga bleumarin. ieri am fost la novotel, m-am futut cu doi polonezi cuplet, bine facuti la corp, unul o avea mare, am ejaculat sioncronizat in acelasi timp, a fost fun. o carte, un ceai, o plimbare, un snickers.

Niciun comentariu: