luni, 12 septembrie 2011

mutant planet

sambata noaptea am fost la concertul control day out unde a cantat ian brown apoi a mixat james lavelle de la unkle, a fost interesant, lume ok indie people. mi-am luat de la h&m bermude gri inchis in carouri ecosez cu multe buzunare, geaca de iarna gri inchis pana in talie si un fes gri deschis. un prieten mi-a adus sticlutele la parfumurile armani mania pour homme, burberry for men, paco rabanne xs for men, calvin klein obsession. am tras noile albume kasabian, tori amos. m-am uitat la documentarele discovery mutant planet australia si brazil's cerrado, multe animale ciudate au evoluat de-a lungul milioanelor de ani, adaptandu-se conditiilor neprielnice ale mediului. la mall baneasa am fost servit cu ciocolata toblerone foarte buna si pliculete de cafea solubila jacobs.

Niciun comentariu: