miercuri, 31 august 2011

brittle heart

aveam pofta de strudel asa ca am mers pana dupa unirii la o patiserie unde le face foarte bune, mi-am luat un strudel cu branza dulce si unul cu mere, au fost delicioase. inevitabil am intrat in h&m sa ma uit la colectia de toamna, am vazut cateva pulovere dragute, camasi in carouri sau hanorace, apoi am coborat la pull & bear unde am gasit la reduceri doua pulovere superbe, fine, unul gri cu guler mai mare si doi nasturei la gat, iar celalalt este in degrade kaki - gri bej nisipiu cu trei nasturei si gluga. am norocul ca am un corp cu dimensiuni standard, ce pun pe mine masura mea imi vine ca turnat.
imi place mult noul album brett anderson - black rainbows, il ascult de cateva ori pe zi. in urmatoarele doua luni vor fi lansate noile albume: melanie c, clap your hands say yeah, kooks, kasabian, tori amos, erasure, feist, oh land, radiohead dublu cd cu remixuri, noel gallagher, coldplay, manic street preachers dublu best of, florence & the machine. m-am uitat la documentarul din doua parti india on four wheels. in minunata lume a parfumurilor vor apare noile creatii karl lagerfeld karleidoscope, gucci guilty intense si gucci guilty intense pour homme. intr-o seara am trecut pe langa o tufa de caprifoi, mirosea superb, m-am oprit si am inspirat splendida mireasma. bunica avea in curte cateva tufe cataratoare de caprifoi, toata vara parfumau imprejurimile.
sambata noaptea am mers in club control, super misto muzica acolo, am dansat vreo ora, m-am simtit foarte bine. nici o aventura in ultimul timp, poate doar un crash about to happen.

Niciun comentariu: