luni, 1 august 2011

ciao bello, cazzo

aseara am fost din nou la italian la intercontinental, ne-am giugiulit, am iesit la restaurant unde am mancat o friptura cu cartofi prajiti iar ca desert papanasi, am luat o cola de la un non stop si am urcat in camera. ca un amanunt ce mi-a atras atentia, rar am intalnit pe cineva care sa-mi faca asta, italianu mi-a tot mirosit, mangaiat, sarutat talpile, laba picioarelor si parul, m-a tot alintat si imi spunea bello, carino, handsome boy. dupa sex am dormit foarte bine, patul era mare, soft, chiar m-am simtit bine langa el. dimineata am luat micul dejun care a fost foarte consistent, am bagat in mine de toate ca nu ma mai intalnesc cu asa bunatati prea curand. avea in baie, folosea, parfumul grey flannel, acea sticluta cilindrica simpla, verde inchis, cu miros puternic de lamaie, iarba si cedru. mi-a placut mirosul tonic, revigorant, chyprat, al acestui parfum clasic, m-am dat cu el la baza gatului de cateva ori dupa dus. grey flannel seamana bine cu eau d'orange verte hermes sau eau sauvage dior. saptamana trecuta mi-am tras-o cu un neamt intr-un hotel de lux, ne-am placut din primul moment in care ne-am vazut, simteam incarcatura sexuala dintre noi, abia asteptam sa urcam in camera, ne-am sarutat din lift si am fost incantat sa descopar ca o are mare. a fost dragut cu mine, atent sa ma faca sa ma simt bine, mi-a spus ca ii plac ochii mei, ca au culoarea ambrei. asta nu mi-a mai spus-o nimeni. am vazut ca avea in baie parfumul amber baldessarini. am ramas sa dorm la el, am dormit foarte bine.
azi mi-am luat doua tricouri, unul bleumarin cu un imprimeu rosu de la bershka si altul albastru de la springfield. imi place aroma rubarbei, am un gel de dus balea dm cu extract de rubarba, a devenit favoritul meu. sunt curios cum e la gust planta asta, oare se mananca ca o salata? a inceput sezonul 4 din serialul damages. anii trecuti serialele incepeau din toamna, acum vad ca le difuzeaza inca din vara, audienta face legea. am tras cateva albume noi: lovett, stereo mcs, wolf gang.
de la carturesti mi-am luat doua carti care mi-au atras atentia: provence pentru totdeauna, scrisa de un englez ce s-a stabilit in sudul frantei si savureaza din plin delicatesele locale, viata relaxanta de acolo; a doua carte se cheama portretul lui barbat imatur, scriitor spaniol. le-am citit, mi-au placut. vad multe carti cu titlu format din jocuri de cuvinte incitante sau simple cuvinte sugestive, multe au coperti atractive si probabil sunt carti bune, cateodata le rasfoiesc sa-mi fac o idee despre firul povestii. din pacate nu le pot avea pe toate si nici timpul necesar sa stau sa citesc toate cartile pe care le vad, asa ceva nu ar fi posibil. nu mi-am propus sa devin doct in literatura, nu sunt chiar atat de erudit. prefer sa raman modest, insa nu plafonat ci deschis sa acumulez noi cunostinte.

2 comentarii:

simonfelix_67@yahoo.fr spunea...

rubarba? dulceata, da. se face in Transilvania. salata n-am auzit

Anonim spunea...

Ah, Peter Mayle si al sau Louberon :)
Pe aici se face si-o tarta cu rubarbre, pt cine prefera genul