duminică, 31 iulie 2011

naughty boy

in ultimul timp am cunoscut cativa straini cu care am facut mult sex, am dormit la ei la hotel, am mancat la restaurant, ne-am plimbat prin centrul vechi, am petrecut un timp frumos impreuna. lor le-a placut mult de mine, mi-au apreciat calitatile, valoarea, modul meu de a fi direct, cald, pasional, sincer, mi-au spus ca sunt un naughty boy, in sensul frumos, ca sexul cu mine e super. sunt confirmari a ceea ce stiu deja, ma cunosc bine, insa e placut sa aud ca fac o impresie buna. un neamt tinerel cu care mi-am tras-o in hilton, cand mi-a bagat-o a spus gemand oh you have a narrow cunt. noaptea trecuta am fost cu un italian la intercontinental, ce frumos se vede bucurestiul de la etajul 19, ti se dezvaluie o alta perspectiva asupra orasului. ei m-au intrebat cum se face ca un baiat asa dragut si sexos ca mine nu are un boyfriend. intrebarea asta mi-o pun si eu de multe ori. e un paradox ce nu mi-l pot explica. nu incerc sa-mi fac mea culpa, am demnitatea si curajul de a-mi asuma orice, insa chiar e strange. cand pretinzi ca iti place de mine, ca te simti bine cu mine, atunci de ce renunti la mine, ma parasesti si ma faci sa sufar? nu merit asta, nu e fair play deloc. iar tu cu ce te alegi? de ce strainii ma apreciaza si ma vor, pe cand romanii imi dau teapa? cred ca tine de caracter, educatie, gradul de cultura, nivelul de trai, mentalitate. i'm a naughty boy who love great sex.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cata sinceritate si modestie...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.