duminică, 10 iulie 2011

ice cream

canicula s-a intors in oras, aerul este inabusitor, multe grade in termometre, curg apele pe mine, m-as arunca in dambovita sa ma racoresc. o fac insa cu multe dusuri, ceaiuri si ocazional cu cate o inghetata. iubesc inghetata, cea cu ciocolata sau vanilie, dar nu fac mofturi nici la alte arome. m-am vazut cu o buna prietena cu care am stat la povesti pe terasa la mec savurand un mcflurry. acum vara as manca inghetata in fiecare zi. am vorbit despre fosti iubiti si ne-am uitat dupa barbatii care aratau bine. evident ca mie mi-au placut mai multi ca numar decat ei. femeile sunt pretentioase si uneori imi dau senzatia ca nici nu stiu ce vor. eu caut sex, vreau cat mai mult sex de calitate cu cati mai multi barbati dotati, sa mi-o traga pana nu mai pot. insa nu tot timpul am parte de partide hot sau de barbati misto.
ieri m-am plimbat prin herastrau, am inchiriat o bicicleta la care am pedalat vanjos vreo 45 de minute, deja obosisem si-mi tremura tot corpul, apoi am intrat in gradina japoneza pentru o scurta plimbare, imi place acest loc, dupa care am fost sa privesc lacul cu pasarile si barcutele de sezon. vreau la mare, sa inot in valuri, sa ma plimb pe malul marii, sa ascult vuietul marii... ascult blonde redhead, imi place mult sound-ul lor. misery is a butterfly.

Niciun comentariu: