marți, 19 iulie 2011

fantana de ciment

caldura mare mon cher! incerc sa prind orice mica adiere a vantului, sa ma racoresc macar cateva secunde. uneori seara merg la o fantana arteziana, jeturile puternice de apa sunt cascada mea urbana, stau pe marginea de beton a fantanii si ascult vuietul apei ce cade in torente. aici la fantana e intotdeauna racoare.
am umblat prin toate mall-urile la magazinele mele favorite. de la h&m mi-am luat un tricou albastru cu nasturi si boxeri gri, la pull&bear am gasit un tricou gri cu imprimeu, o bluza neagra cu maneca lunga ce are imprimat un copac si o geaca subtire gri cu linii colorate, iar de la bershka am cumparat un pulover gri cu cateva dungi in nuante albastre. sambata noaptea am fost cu un amic la noua sauna gay. e ok locatia, curata, safe, desi are cateva minusuri, e bine ca exista. majoritatea care erau acolo ii stiam, insa erau si cateva noutati. le-am tras-o la doi tipi in cabina, am stat pana la 6 dimineata. cu totii asteptam sa vina cativa crai care sa ne-o dea bine. n-a fost asa... imi place erotismul, sexul salbatic fara implicatii, doar placerea de moment. summer fun in the city.

Un comentariu:

PeterPatrelli spunea...

Relax and fun. Te-ai racorit cu fantana, ti-ai satisfacut inca odata poftele de shopping si de barbati.