sâmbătă, 9 iulie 2011

lavender & sunflower

s-a umplut orasul de lavanda si buchete de floarea soarelui. imi place mirosul revigorant, puternic al lavandei si culoarea ei. nu am vazut niciodata un camp cu lavanda insa sunt sigur ca as fi incantat. stiu ca regiunea provence, sudul frantei, este renumita pentru intinsele campuri de lavanda. nu pot decat sa-mi inchipui cum miroase acolo. desi nu sunt un fan al galbenului, pe floarea soarelui o gasesc a fi mareata precum o regina. vizual un camp cu floarea soarelui, acel galben puternic, intens, este impresionant.
vor apare noi parfumuri masculine: attimo pour homme salvatore ferragamo, black soul imperial ted lapidus, potion for man dsquared2, kokorico jean paul gaultier. muzici noi am: noul single coldplay - imi place videoclipul, vesel, plin de culoare, the black ghosts, gomez, kaiser chiefs, russian red, thievery corporation, tim booth.
daca tot au inceput reducerile la haine am mers prin malluri sa vad ce gasesc, nu cine stie ce, totusi la reserved am gasit jeansi indigo cu o croiala misto, stramti si un tricou verde azur. h&m-ul m-a dezamagit. la pull&bear au haine misto insa scumpe. am cunoscut cativa gay ok cu care mi-am tras-o, un austriac vienez, un israelian care traieste in franta si un sloven.

Un comentariu:

Sergiu Anton spunea...

Si eu ador la nebunie mirosul de lavanda. La fiecare colt de strada din centrul Bucurestiului, cineva e acolo cu lavanda la vanzare. Miroase senzational...:)