joi, 30 iunie 2011

somebody broke my heart

am trecut printr-o perioada destul de proasta, cineva de care m-am indragostit, cu care speram sa fac o relatie, o prietenie frumoasa, mi-a spus ca nu mai poate continua cu mine, fara nici o alta explicatie. am fost devastat doua saptamani, m-a durut rau. nu meritam asa ceva. trebuia sa-mi spuna de la inceput ca nu vrea ceva serios.
au inceput reducerile la haine. de la h&m mi-am luat o camasa in carouri cu maneca lunga, merge purtata cu jeansi, de la reserved un pantalon si un pulover negru, de la humanic tenisi negri fake, iar la bershka am gasit un pulover frumos bleumarin cu cateva dungi albe si rosii. un prieten mi-a dat cateva sticlute de parfum: y ysl, lagerfeld classic, dunhill desire, vetiver de puig, vetiver hombre adolfo dominguez. la toamna vor aparea cateva parfumuri noi: azzaro pour homme l'eau, jil sander eve, laura biagiotti venezia - relansat intr-o noua versiune cu un nou dop, balenciaga l`essence, cacharel amor amor forbidden kiss, sisley eau d'ikar pour homme - este primul parfum masculin al casei sisley, thierry mugler noul angel eau de toilette ce vine intr-un superb flacon conceput ca o cometa. ma uit la noi episoade din: white collar, covert affairs, single ladies, royal pains. citesc cartea marylin monroe - biografie de donald spoto. am fost la supermarketul lidl, ii stiam din germania, ma bucur ca au deschis si in bucuresti.
continui cu lucrurile care ocupa o mare insemnatate in viata mea si care imi fac o deosebita placere: arta, cartile, ceaiul verde, ciocolata, filmele, hainele, muzica, parfumurile, sex sportiv. i will survive.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti un suflet mare si un invingator.Sunt convinsa ca 'acela' , nu te-a meritat nicio secunda.De fapt nu ai pierdut nimic.

Peter spunea...

E bine ca gandesti pozitiv. Asta te va ajuta sa treci mai usor peste.