sâmbătă, 20 august 2011

excitement

azi am fost la un tip cu care ma stiu de cateva zile, aveam chef de pula, de cum am intrat ne-am sarutat, am mers in dormitor, m-a futut, o are mare. dupa dus am mers la piata sa cumpere legume si cola. avea gatit carne de porc cu legume, eu am facut piure de cartofi, el salata de rosii cu ardei, am mancat ca ne era foame. muzica am ascultat-o pe you tube: jimmy scott, pink martini, madonna, coldplay, placebo, suede. mi-a spus ca ii plac antony and the johnsons si jay-jay johanson. m-am simtit bine la el.
zilele trecute am agatat un belgian in toaleta unei institutii, nu m-am putut abtine cand am vazut ce pula mare avea, am intrat discret in cabina, ne-am supt pe jumatate dezbracati, a fost superb, incitant. as fi facut multe cu el insa nu era locul potrivit.
am vazut documentarele despre pictura impresionista si cel despre paris, foarte frumoase, este mentionata doamna de sevigne cu ale sale scrisori catre fiica sa, recent am cumparat aceasta carte, celebra dansatoare josephine baker sau muzicianul serge gainsbourg. este descrisa notiunea de a traii boem in centrul orasului cu putini bani, in conditii modeste, fara a arata acest lucru, m-am recunoscut imediat. mi-ar placea sa vad parisul, muzeele sale.
am tras noile albume brett anderson, hard-fi, lovers electric, the rapture si un album mai vechi faultline.
am gasit la h&m un tricou basic pe care il cautam de ceva timp, il port cu jeansi.

Niciun comentariu: