marți, 9 august 2011

vama veche

vineri noaptea am luat trenul spre mangalia. la 6 dimineata treceam cu trenul pe langa golful de langa olimp, soarele rasarea din mare, o imagine impresionanta, spectaculoasa. intai am vazut la orizont o lumina portocalie, dupa cateva minute a aparut din mare sfera incandescenta a soarelui ce s-a inaltat rapid. din gara mangalia am luat microbuzul pana in vama. la 7.30 eram pe plaja. am montat cortul in locul unde stau de ani de zile, m-am plimbat pe tarm, am ascultat valurile marii, era inca devreme sa fac baie. la pranz m-am plimbat pe tarm spre 2 mai. la un moment dat au trecut doi tipi straini care s-au uitat la mine cu acea privire, mi-am dat seama ca sunt gay, radarul meu nu greseste, m-am tinut dupa ei cred ca mai bine de 1 km, eram descult iar pe jos nisipul era amestecat cu ramasite de scoici, calcam ca pe sticla. pana la urma m-am apropiat de ei, s-au oprit, l-am pus mana la pula, nu-mi trebuia nici o invitatie. unul dintre ei arata mai bine, chelios, fit la corp, pula mare. ne-am supt acolo pe tarm in natura. as fi vrut sa fiu futut insa nu aveam prezervativ. ne-am sincronizat ejacularile intr-un geamat de satisfactie, sperma a tasnit in jeturi, nu ne-a vazut nimeni. mi-am dat seama ca sunt olandezi, am schimbat cateva vorbe, apoi fiecare si-a vazut de drum. ei mergeau in 2 mai. spre seara m-am plimbat prin vama pasii ducandu-ma de-a lungul statiunii catre granita. la un moment dat ei erau in spatele meu, ajunsesem aproape de cortul lor, mi-am dat seama ca acolo stau dupa numarul de la masina. au apreciat perspicacitatea mea. m-au invitat sa bem ceva, sa vorbim, l-am povestit despre mine, despre romania, apoi m-au invitat sa luam masa la un restaurant, am mancat o pizza si cola, dupa care ne-am intors la cortul lor, simteam puternic dorinta dintre noi de a face sex, nu puteam incheia seara decat intr-un mod placut. ne-am futut in cort vreo doua ore. ei aveau un cort destul de mare, ca o casuta, cu saltea moale pe jos. am ramas sa dorm intre ei. dimineata i-am trezit cu o muie, apoi am servit micul dejun. am mancat un cascaval olandez foarte bun. ei sunt cuplu de peste 20 de ani. mi-au spus ca de obicei nu leaga prietenii cu gayi pe care ii intalnesc in vacanta, fac sex si cu asta basta, insa pe mine m-au placut. de fapt eu am fost cel care i-a cautat in fiecare zi. a doua seara m-au invitat din nou sa mancam la restaurant, am comandat piept de pui la gratar cu cartofi taranesti. insa nu s-a mai repetat sexul in cort. urmatoarele doua nopti le-am dormit singur in cortul meu, tremurand de frig. 4 zile cat am stat in vama am petrecut mult timp cu ei. ieri inainte de a pleca am mers la o terasa unde am baut o cola, ei cate o bere, asa de ramas bun. la plecare mi-au dat o cutie mare de suc si doua prajiturele olandeze sa am pe tren. ma bucur ca i-am cunoscut, altfel as fi fost singur si nu este deloc placut. cu hetero nu am ce vorbi, nici nu-mi plac accesele de tip macho pe care si le dau unii dintre ei. prefer sa stau cu gayi mei. pe plaja am vazut multi tipi hetero superbi, bine dotati, imi venea sa ma arunc in pula lor. ce sa-i faci, cu totii vedem barbati misto si inghitim in sec ca nu-i putem avea. sunt rosu ca o tomata, nu ma ustura pielea ca m-am dat cu crema de protectie si alta crema dupa plaja. azi noapte cand am ajuns acasa am facut imediat un dus, aveam nisip in par, ce bine e sa fii curat. nici nu am despachetat bagajul, am ajuns frant de obosit. jumatate din hainele pe care le-am avut cu mine au ramas impachetate in geanta, asa fac intotdeauna iau mult bagaj pe care nu-l folosesc. pun sa-mi fac cafeaua de dimineata iar mai incolo un ceai bun, mi-au lipsit atat de mult.

3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Daniel spunea...

Imi place cum ai scris,mai scrie tot asa ! :) E interesant !

Anonim spunea...

Ce viata palpitanta!