marți, 16 august 2011

carti, haine, sex

serile trecute am mers in vizita la un vechi prieten pe care nu il mai vazusem de cativa ani. m-am oferit sa gatesc, desi nu excelez deloc ca bucatar, am facut o omleta cu iaurt, ficatei de pui prajit si salata de vinete. au iesit comestibile. prefer sa mananc la restaurant, sa fiu servit, prea multa munca chinuitoare cu bucatareala, nu ma identific cu trebaluitul la cratita. zilele astea am mers prin mall-uri, mi-am cumparat o gramada de haine la reduceri, multe de la pull & bear, cateva tricouri in nuante de albastru cu dungi bleumarin, polo, cu nasturei la gat sau basic, pulover subtire cu anchior, hanorac, geaca eleganta, camasa pepit h&m si doua perechi de ghete maro. sunt blindat de haine, pacat ca nu am spatiu, un dressing. vor lansa noi albume: bjork, brett anderson, coldplay, feist, hard-fi, kasabian, kooks, lenny kravitz, noel gallagher, oh land, the rapture, red hot chili peppers, tori amos. in toamna vor aparea noile parfumuri: dior miss dior cherie blooming bouquet, givenchy dahlia noir, oscar de la renta live in love, salvador dali dali, van cleef & arpels feerie rose des neiges, versace yellow diamond; carolina herrera 212 vip men, chopard noble cedar. mi-am luat cateva carti la reduceri, editura art: marturisiri, viata mea alaturi de che; paienjenel [spider]; scrisorile 'divinei marchize'; draga theo. sambata am cunoscut doi nemti, am fost la ei la hotel, ne-am plimbat prin centru vechi, hanul lui manuc, am intrat in mai multe biserici, mitropolie, am mers pe bulevardul unirii pana in fata parlamentului, in parcul izvor am mancat o inghetata, ne-am oprit sa mancam la cercul militar, noaptea am ajuns in sauna, l-am futut pe unu chelios care arata bine. am tras cateva documentare: the impressionists painting and revolution (4 parti); paris - an insiders guide (3 parti); predators - killing for a living (13 parti).

Niciun comentariu: