luni, 22 august 2011

taste in men for my special needs

de cateva zile ascult albumele placebo, imi plac mult, brian molko are o voce superba, senzuala, albumele sleeping with ghosts, meds sunt favoritele mele. i-am vazut de cateva ori live, fac show misto, sper sa revina cu un concert in bucuresti.
azi am mers sa fac cumparaturile la lidl, mi-am luat lapte, iaurt, fulgi de porumb, musli si ciocolata. mancare lejera, sa-mi pastrez silueta, am dat burtica jos si vreau sa ma mentin zvelt. ma simt tanar, sexy, viguros, energic, intr-o forma buna. merg mult pe jos, uneori alerg, cu bicicleta, role sau inot. de la h&m mi-am luat un pulover bleumarin subtire in anchior cu gulerul mai lat la spate, are o croiala usor militareasca, navy. afara este canicula, prefer sa stau in casa, beau ceai, ascult muzica, ma uit la documentare, chatuiesc sau citesc.

Niciun comentariu: