luni, 7 iunie 2010

vienna

dumunica la 11.10 am plecat cu railjetul din budapesta spre vienna, dupa 3.20 ore am ajuns. in 15 minute eram acasa la prietenii mei, un pic obosit pentru ca noaptea trecuta dormisem mai putin de 5 ore (si futut si dormit nu se poate:). am iesit cu ei intr-un parc aproape de casa sa culegem flori de soc. seara m-am dus cu u3 de la westbahnhof in parcul din fata primariei, un loc de cruising gay. am gasit intr-un boschet un tip prezentabil la costum, care-si plimba cainele. avea o pula misto, curat, l-am supt. i-a placut pt ca gemea. dupa multe ture prin parc, mai tarziu am gasit in acelasi boschet un tip tanar, in jur de 26 ani, cu o pula destul de mare care m-a futut. satisfacut, am luat u3-ul si am venit acasa ca era deja tarziu. bine ca am gasit pula buna si am fost futut.
luni dimineata am mers sa caut magazinul demmers teehaus, il stiam de anul trecut, insa cand am ajuns in zona magazinul nu mai era, s-au mutat in alta parte. m-am indreptat catre vestita catedrala stephansdom, am intrat in cateva h&m-uri si parfumerii douglas sau marionnaud. mi-am luat jeansi, geaca neagra, bermude in carouri multicolore, tricou rosu, curea rosie, toate h&m la preturi super bune + doua parfumuri de la muller care miros superb: azzaro elixir for men 50 ml si diesel fuel for life 30 ml + un album de arta despre jugendstil (art nouveau). dupa ce s-a innoptat am mers in parc si-am fost futut de un sarb bine dotat. in parc sunt cateva tufe mari de iasomie ce emanau parfum in jurul lor.
marti mi-am continuat frenezia de shopping. la deichmann am gasit bascheti de piele kaki, de la h&m mi-am luat o camasa frumoasa cu stelute rosii, de la butlers un ursulet de plus foarte dragalas, bruno si rocco au un nou fratior, la libraria frick am gasit albumele taschen icons mexico si indian style la un pret mic si de la muller un parfum versace l'homme. am intrat si la springfield, au preturi mari, nu merita. seara am iesit sa ma plimb prin centru si am ajuns din nou in parc la puleturi, am facut sex cu cativa.
miercuri gasesc pe strada pe care stau 5 euro mototoliti, nu-mi venea sa cred. pe mariahilfer straße langa un chiosc vad o bacnota de 10 euro, trecea lumea pe langa ea, eu ma aplec si o iau. imi spun azi trebuie sa fie ziua mea norocoasa. de la libraria hintermayer mi-am luat albumul de arta impressionismus, ca tot il am pe cel jugendstil. mai incolo am intrat intr-un magazin cu suveniruri si-am cumparat o mica scuptura reproducere dupa gustav klimt - the kiss ce este inramata. de la alt magazin tot cu suveniruri mi-am luat un dragalas ursulet de plus imbracat ca un vanator austriac. il cheama timo. am trecut de opera si am ajus la karlsplatz, m-am plimbat in parcul ressel si am facut poze. apoi am luat-o catre zona comerciala din centru, unde am facut poze vitrinelor marilor branduri de lux: versace, hermes, cartier, burberry, armani, chanel, gucci, louis vuitton, dolce & gabbana, tiffany & co, ferragamo, diesel, hilfinger. preturi de sute si mii de euro. am traversat curtea palatului imperial hofburg, am facut multe poze, era plini de turisti. m-am mai plimbat prin curtea celor doua muzee de istorie naturala si hunsthistorisches, apoi pe langa museumsquartier am luat-o in sus pe mariahilfer straße catre casa pentru ca nu mai puteam de cald, oboseala si foame.
joi am tras iar o repriza de shopping. cu toate ca iesisem doar sa ma plimb si sa mai fac poze, ata m-a tras intr-un h&m unde am vazut jeansi frumosi la pret bun, i-am probat, nu am putut rezista sa nu-i iau. tot uitandu-ma la ce as mai putea sa cumpar, am ales o curea bleu cu carouri negre, un set de 2 perechi de sosete si un set de 3 chiloti briefs. dintr-o librarie mi-am luat un album gustav klimt. am ajuns in spate la rathaus, universitate, rooselveltplath, apoi m-am intors pe la schwedenplatz, uraniastr, stadtpark, karlsplatz si am dat in piata de la kettenbrucken. am gasit pe strada o moneda de 10 centi.
vineri am fost la karlsplatz sa pozez cladirea secession, apoi am ajuns la superba hundertwasserhaus, unde am ramas impresionat de frumusetea si unicitatea acestei case care m-a dus cu gandul la arhitectura lui gaudi. cladirea are o curte interioara cu o fantana si un gang de magazine cu suveniruri frumoase. m-am simtit ca intr-o lume a povestilor. nu am putut rezista tentatiei de a-mi cumpara un calendar pentru 2011 cu imagini ale hundertwasserhaus. tot anul viitor voi fi insotit de frumusetea acestei case.
sambata am dat o tura prin tot centrul viennei: albertina, stephansplatz, hofburg, plus am descoperit cateva stradute, piete si pasaje unde am facut poze, pana la urma am gasit si magazinul demmers teehaus insa nu aveau nimic din ce ma interesa, am intrat intr-un h&m unde am avut norocul sa gasesc pantaloni scurti frumosi in carouri rosii si albastre la pret redus. apoi am luat u4 de la schwedenplatz catre casa. seara a tras o ploaie torentiala cu tunete si fulgere, nu am mai iesit nicaieri.
duminica am luat trenul inapoi spre budapest, de aici am avut imediat legatura spre arad unde am stat 5 ore pana la urmatorul tren, cu care am ajuns la bucuresti dupa mai bine de 12 ore. cam chinuitor insa am supravietuit. am avut un concediu frumos, m-am relaxat, am facut shopping, sex si am fost fericit. poate prin toamna mai trag un drum.

Niciun comentariu: