sâmbătă, 26 iunie 2010

lupa capitolina

celebra lupoaica a fost mutata, pentru a nu stiu cata oara, in piateta din fata fostului magazin bucuresti. prin 1908 statuia lupoaicei era amplasata in piata sfantul gheorghe care atunci se numea piaţa romei. de-a lungul timpului a fost mutata pe dealul mitropoliei, parculetul din piata dorobanti sau piata romana. poate acum i-a fost gasit amplasamentul potrivit. in pasajul universitatii ikea a adus opt canapele numai bune pentru un moment de relaxare daca ai obosit. laudabila initiativa mai ales ca aduce culoare pasajului anost.
o amica de la sephora mi-a adus o miniatura givenchy III.
m-am plimbat prin zona veche, lume multa la terase, baietii beau bere si privesc meciurile de la campionatul mondial de fotbal africa de sud. toti comenteaza pe toti, e o clevetire continua, daca nu esti barfit nu existi. in zona bancii nationale este un targ de souveniruri handmade. am mers la mcdonald's unirii unde am mancat un hamburger+ un cheeseburger+ un mcpuisor, apoi am luat un litru de cola rece de la carrefour sa-mi potolesc setea si pofta. deschide si savureaza fericirea.

Niciun comentariu: