vineri, 25 iunie 2010

lost scent

multor parfumuri li s-a intrerupt fabricarea sau au devenit foarte greu de gasit. le consider mari piederi pentru noi iubitorii de parfumuri. nu vreau sa fac o lista neagra a parfumurilor disparute, vreau doar sa le enumar pentru ca numele lor sa ramana vii in memoria noastra olfactiva. pe unele dintre ele le-am mirosit sau purtat ocazional cu destul de multi ani in urma. mi-am stors creierii sa-mi amintesc cat mai multe dintre ele. armani-giò, emporio night; cacharel: gloria, lou lou blue, nemo; carolina herrera-aquaflore; cerruti-si; christian dior-jules; christian lacroix-c'est la vie; davidoff: relax, good life; dolce&gabbana-by; givenchy: eau de givenchy, extravagance d'amarige, givenchy III, insensé, l'nterdit, fleur d'interdit, organza indécence; gucci: accenti, eau de gucci, gucci pour homme, l'arte di gucci, nobile; guerlain: coriolan, mahora, samsara shine, un air de samsara; guy laroche: clandestine, horizon; jean-louis scherrer-nuits indiennes; lancôme-ô pour homme; laura biagiotti-venezia; nina ricci: deci delà, les belles de ricci; paco rabanne: la nuit, paco energy; rochas: alchimie, byzantine, globe, tocade, tocadilly; ungaro-senso; valentino-vendetta; versace: blonde, v'e, v/s, versus; yves saint laurent: baby doll, in love again, vice versa.
sunt lansate noi parfumuri, unele dintre ele foarte reusite, insa clasicele nu au moarte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

mie imi placea indian summer de la p. presley si thais, dar nu se mai fac:(