duminică, 20 iunie 2010

very valentino

printre lucrurile mele vechi pe care le tin la mama acasa am gasit cateva stricle de parfumuri de care uitasem: eau sauvage dior, samsara guerlain, very valentino, venezia laura biagiotti, feeling man jil sander si o miniatura egoiste chanel. le-am adus in mansarda integrandu-le in colectia de sticlute. unele dintre ele sunt rare sau nu se mai fabrica. am ajutat-o pe mama in bucatarie, impreuna am gatit ardei umpluti, chiftele, chec cu cacao si stafide, compot de visine cu cateva frunze de menta. multa munca insa au iesit toate foarte bune.
dintr-un magazin mi-am luat o cutie de ceai metalica de 50 gr neagra cu litere rosii chinezesti, frumoasa si de efect, asta ca sa fiu in ton cu perioada mea rosie actuala. la acest magazin am mers cu o buna prietena care si-a luat o punguta de ceai verde aromat si pentru ca nu a rezistat tentatiei, o cutie de turkish delight din care m-a servit si pe mine.
cu ajutorul unui prieten mi-am comandat de pe net la un pret foarte bun parfumul very valentino pour homme pe care mi-l doream de ani buni, ieri l-am primit. mai vreau cateva parfumuri pe care sper sa le pot cumpara treptat in urmatoarele luni.

Niciun comentariu: