marți, 15 iunie 2010

i need a dollar

cu toate ca am ajuns rupt de oboseala dupa 26 de ore petrecute in trei trenuri, nu-mi ardea de dormit, asa ca m-am vazut cu prietenii mei. unul dintre ei mi-a facut rost de cateva sticle de parfum: j'adore dior pe care mi-o doream de multi ani, rock' n rose valentino, my insolence guerlain, acqua di gio pour homme armani si boucheron pour homme. mi-a dat o geanta rosie pe care scrie vienna: cool city, isn't it? ce poate fi mai cool de atat?
dupa-amiaza am mers pa libraria adevarul sa-mi iau albumul marile muzee ale lumii, musee d'orsay si national geographic traveler: africa de sud.
am tras primul episod pilot dintr-un serial nou: persons unknown, daca-mi place o sa scriu despre el. lie to me si past life si-au reluat aparitia cu noi episoade, iar royal pains a inceput seria a doua. am descarcat un documentar in 3 parti: an african journey, sper sa fie frumos.
am noile albume: born ruffians, the chemical brothers, chris isaak live, forest city lovers, here we go magic, karen elson, kele, noul single kylie, kula shaker, morcheeba, oasis greatest hits, scissor sisters, stars, vaya con dios, villagers. sunt anuntate noile discuri: arcade fire, the coral, delays, manic street preachers, zero 7 best of.
imi place piesa i need a dollar, tema serialului how to make it in america. i need a dollar dollar, a dollar is what i need / and if i share with you my story would you share your dollar with me.

Niciun comentariu: