sâmbătă, 5 iunie 2010

budapesta

dupa un drum cu trenul de 16 ore destul de obositor, iata-ma ajuns la budapesta. in compartimentul din tren am stat cu un francez tanar si dragut, am vorbit multe cu el si timpul a trecut parca mai repede. m-am cazat la un hostel ieftin chiar langa gara keleti in baross ter. am mers la un exchange office sa cumpar forinti, apoi am ajuns prin centru pe faimoasa srada comerciala vacci. am intrat la new yorker, pull and bear si h&m, insa nu am vazut nimic misto care sa ma faca sa cumpar. langa keleti este platza arena, un mall gen baneasa, am intrat in hipermarketul tesco sa-mi iau cate ceva de mancare. seara am mers la sauna 69, slaba miscarea, l-am futut pe unu.
a doua zi: am intrat intr-un burger king unde am mancat doi cheeseburgeri. am trecut dunarea pe podul verde szabadsag, dupa care am intrat in biserica sapata in stanca de la poalele dealului si am urcat pe citadela. de sus se vede tot orasul, ai o vedere panoramica superba, am facut multe poze, era plin de straini. apoi am coborat trecand dunarea pe podul alb erszebet. am mers pe corso, la o terasa m-am intalnit cu un amic din bucuresti care era cu boyfriendul sau un francez si cu cei doi caini ai lor: un golder retriever bej si un labrador negru. am stat de vorba cu ei, apoi mi-am continuat plimbarea spre podul cu lanturi szecheny lanchid. pe stradute am ajuns la bazilika sfantului istvan, apoi prin parcul de la deak ferenc ter am luat-o pe andrassy. am facut poze cladirii operei maghiare, am intrat intr-o parfumerie care aveau vechile parfumuri guerlain: jicky, nahema, l'heure bleue si jardins de bagatelle si am ajuns in oktogon. de aici am luat-o pe erszebet korut catre hostel. seara m-am dus din nou la sauna 69 unde era si mai putina lume decat seara anterioara, am fost foarte dezamagit.
a treia zi m-am intalnit cu un amic din timisoara, impreuna ne-am plimbat prin oras. pe rakoczi am intrat in magazinul jeans club - philip russel de unde mi-am luat o bluza albastra cu dungi albe. dunarea este atat de crescuta incat a innundat orasul, soseaua de pe ambele maluri este sub apa. toata lumea facea poze. am trecut podul cu lanturi in buda, am mers pana la podul margit, apoi pe el inapoi in pesta. am luat-o pe linia tramvaiului 2 prin spatele parlamentului, superba cladirea, si-am tot mers pe corso pana la podul verde szabadsag. amicul asta avea chef de saana, asa ca am fost la magnum sauna. erau numai mosi oribili aici, doar cativa tinerei, nu am facut nimic. dupa sauna ne-am intalnit la oktogon cu un amic maghiar care ne-a invitat la el acasa. in sfarsit cu el am facut sex, ca nu mai puteam, explodam. este destul de bine dotat, jucaus, stie ce sa faca. pe la 1 noaptea a venit de la lucru boyfriendul lui, am incins un 3some. dupa sex in toiul noptii am plecat la hostel, ne-a luat 35 min sa ajungem pe jos.

Niciun comentariu: