joi, 17 iunie 2010

rapture

o prietena care lucreaza la chanel mi-a adus sticla de no 5 eau premiere de 150 ml. alt prieten mi-a dat un ysl elle. colectia mea de parfumuri s-a imbogatit in ultimul timp cu piese deosebite.
impreuna cu o buna prietena am fost la movieplex in plaza si-am vazut sex and the city 2, superb, inteligent, plin de umor, moralizator, am ras tot filmul. am iesit din sala cu o dispozitie foarte buna. cand am ajuns acasa am tras soundtrack-ul. inainte de film imi era foame, am halit repede doi cheeseburgeri si o inghetata la burger king. mi s-au parut mai buni cheesei de la burger comparativ cu cei de la mcdonald's. si la budapest am mancat de cateva ori la burger king. tot la budapest am vazut cherry cola, imi pare rau ca nu mi-am luat, bausem anii trecuti si mi-a placut.
am dat o tura prin afi, deja au inceput reducerile, am facut shopping. de la new yorker mi-am luat o geaca subtire neagra cu gluga, o vazusem mai demult cand era prea scumpa, acum daca am gasit-o la reduceri am luat-o fara ezitare. de la house am luat o curea rosie simpatica si un portofel negru, ieftine. in ultimul timp port mai des cate ceva rosu, daca inainte purtam mult albastru, verde, gri, acum prefer rosu, negru sau mov. la reserved am avut norocul sa gasesc incaltaminte, pantofi din panza gri foarte comozi & stylish.

Niciun comentariu: