duminică, 30 august 2015

me gusta la paella

marti am fost la lidl de am cumparat pentru o prietena fana mancare spaniola crochete cu hribi, tortilla con bacon, paella, salam chorizo picante, salam spaniol fuet, branza mahon, masline negre fara samburi, masline verzi cu ansoa, snackuri din porumb, sos picant piri-piri, seara am fost la ea de i le-am dus si a gatit paella, tortilla si crochetele cu hribi, au fost delicioase. interesant faptul ca dupa ce am mancat atatea bunatati nu ma simteam incarcat ca dupa mancarurile romanesti. mancarea spaniola e mai usoara. joi m-am intalnit cu mama care mi-a adus varza dulce cu carne si ardei umpluti o bunatate. azi m-am intalnit cu un amic american pe care il stiu de mai multi ani, ne-am plimbat pe calea victoriei, piata victoriei, kiseleff, arcul de triumf, am intrat in herastrau, gradina japoneza, pe malul lacului pana la debarcader, apoi ne-am intors la el acasa si l-am futut. am atipit amandoi pe canapea tinandu-ne de mana, eram obositi. apar noile parfumuri armani code special blend, azzaro pour homme intense, dolce & gabbana the one for men eau de parfum, habit rouge dress code guerlain, sauvage dior, tommy hilfiger bold; armani code satin, carven l'absolu, thierry mugler angel passion star. seria 3 hannibal s-a terminat. am vazut documentarul world's busiest railway despre chhatrapati shivaji terminus din mumbai (4 parti). ascult editors.

Un comentariu:

adjuvant spunea...

asculți muzică bună.