luni, 24 august 2015

saptamana iberica la lidl

la lidl este saptamana iberica, au adus multe bunatati, adevarate delicatese, specialitati de branza, fructe de mare, salam, sunca, masline, paella, tortilla. mi-am luat o cutie de gazpacho care este o supa rece de legume cu ulei de masline extravirgin, o cutie de masline verzi umplute cu ansoa, desert cu crema caramel, salam presat, crenvursti polonezi, pate cu ficat de pui si porc, branza in stil italienesc, cascaval, iaurt, lapte batut, lapte, biscuiti cu crema de cacao, biscuiti cu jeleu de zmeura inveliti in ciocolata, napolitane cu crema de alune de padure, ciocolata, suc multivitamine. saptamana trecuta a plouat trei zile, a fost frig, parca venise brusc toamna, a trebuit sa-mi pun pulover si geaca, de ieri s-a facut iar frumos, soare. duminica am ajuns in parcul titan, m-am plimbat pana la pod, l-au renovat frumos, au pus cismele cu apa potabila pe marginea lacului. azi am mers intr-o zona unde nu ajunsesem niciodata pana acum, pe singura strada cu scari din bucuresti de pe dealul filaret. departamentul barbati de la h&m afi cotroceni a fost extins cu cativa metri, acum arata mai bine. mi-am luat un tricou henley logg visiniu cu menecile raglan bleumarin din colectia timeless apparel. de la dm mi-am luat un sampon antimatreata power effect balea man, un gel de dus tropical sunshine cu portocale si mango, un balsam de buze crazy raspberry. am vazut documentarele flying to the end of the earth (3 parti), genius of the ancient world: buddha, socrates, confucius (3 parti), return of the giant killers: africa's lion kings, carol klein's plant odysseys: roses, tulips, iris, waterlily. ascult travis.

Niciun comentariu: