joi, 13 august 2015

bonjour, fericire!

este foarte cald atat ziua cat si noaptea, parca zici ca suntem la tropice. uneori adie vantul si atunci e mai suportabil. bine ca sunt zone cu umbra, copaci, mazagine cu aer conditionat, ca altfel o iei razna de la atata soare. sambata am fost la un party de ziua nepoatei mele, la fratimiu in pipera, am mancat multa carne la gratar, salata de rosii cu branza, sos de iaurt cu castraveti si tort. luni am fost la amicul meu din mogosoaia, am mers descult prin gradina, m-am jucat cu catelusele, el a gatit cartofi fierti cu sos din ceapa, ardei gras, rosii si plante aromatice, toate prajite, a facut suc natural din mere si pere la un robot prin presare, am dormit la el peste noapte si chiar am dormit bine. e frumos sa locuiesti la casa. de la h&m lipscani mi-am luat pantalon bleumarin slim fit din noua colectie pentru toamna, iar de la c&a sun plaza un tricou albastru cu imprimeu alb honolulu golden coast. la anticariatul de pe doamnei am gasit doua carti interesante: alain de botton - eseuri de indragostit (humanitas fiction) si jamie cat callan - bonjour, fericire! micile secrete ale marilor bucurii (editira ponte). in aceasta viata nu exista decat o singura fericire, sa iubesti si sa fii iubit. francezii au o vorba: joie de vivre, care inseamna sa iubesti viata, sa iubesti oamenii, sa iubesti faptul ca traiesti, ca te simti viu, sa zambesti, sa fii tu insuti si sa te arati recunoscator pentru toate lucrurile frumoase din viata ta, sa te simti multumit de tine insuti. apar noile parfumuri amor amor mon parfum du soir cacharel, clinique aromatics in black, john varvatos dark rebel for men, sauvage dior. am descoperit doua trupe noi: on an on si the mynabirds. am vazut documentarul earth's natural wonders: living on the edge (2 parti). au inceput trei seriale noi, am vazut episodul pilot: blindspot, lucifer, minority report.

Niciun comentariu: