duminică, 2 august 2015

man of simple pleasures

a fost foarte cald toata saptamana, aerul frigea, insa aseara a plouat si s-a racorit simtitor. serile trecute am vazut un film ce mi-a placut mult: suite francaise. filmul prezinta povestea de amor dintre o tanara frantuzoiaca si un ofiter neamt, intr-un sat francez in timpul ocupatiei germane la inceputul celui de-al doilea razboi mondial. astfel fata este prinsa intre sentimente si datoria fata de tara, fiind constienta ca povestea cu inamicul nu poate avea un viitor fericit. alege sa-l salveze pe un luptator al rezistentei franceze si atunci cand nu se astepta este ajutata de ofiterul german. in alta seara am revazut filmul big eyes. azi am dat o tura prin megamall, de la h&m mi-am luat la reduceri tenisi din panza cu imprimeu floral. apar noile parfumuri armani code satin, gianfranco ferre camicia 113, olympea extrait de parfum paco rabanne, strictly for men jil sander, nuit d'issey parfum issey miyake. muzici noi am: destroyer, the maccabees, natalie imbruglia, un ep elbow, un ep vanessa carlton, placebo b-sides.

Niciun comentariu: