marți, 21 iulie 2015

hot july

e canicula de cateva zile, afara zici ca intri intr-un cuptor incins. dusurile, ceaiurile, aerul conditionat din malluri, pantalonii scurti ma ajuta sa trec cu bine peste acest disconfort termic. mi-ar placea sa ma balacesc intr-o piscina, nu mai spun de mare de care mi-e foarte dor. de la ikea mi-am mai luat un servet masa lung alb cu cinci cercuri colorate, o tava lunga pentru pahare cu model pere verzi si o fata pe perna alba cu spirala neagra. de la dm gel de ras fresh balea men, deo roll-on invisible balea men, gel de dus aroma mure si violete balea. la h&m unirea am gasit la reduceri pantofi de navigatie din panza kaki camuflaj usori si comozi la un pret de nerefuzat, i-am luat imediat. cand se mai racoreste o sa-i port. in dimineata asta m-am trezit cu pula sculata, asta nu mi s-a mai intamplat de foarte mult timp, visam ca fac sex cu un tip misto, mi-am facut o laba buna, asa sa ma linistesc.

Niciun comentariu: