duminică, 5 iulie 2015

blue suede shoes

am trecut printr-o perioada destul de proasta, m-am simtit depresiv, trist, nu mi-a mers nimic bine. am senzatia ca totul s-a schimbat in rau, oamenii au devenit ciudati, isterici, nevrotici, falsi. nu reusesc sa cunosc tipi ok cu care sa am ceva in comun si sa dezvolt o amicitie, nici macar pt sex nu mai cunosc. asta e grav. au multe pretentii insa nu ofera nimic. am momente in care imi vine sa ma omor pentru ca nu mai suport mentalitatea si comportamentul asta idiot. ma inchid in casa, ma izolez in lumea mea insa nici asa nu mi-e bine. nu ma mai bucur si nu mai sunt fericit asa cum eram anii trecuti. tot ce vreau este sa am un prieten cu care sa ma inteleg bine, sa am mai multi bani si o casa a mea. nu stiu cat mai rezist asa. ma uit din nou la serialul sex and the city, e singurul lucru care ma binedispune. de la pull&bear mi-am luat la reduceri un tricou albastru cu desen alb din colectia daily standards, un pulover bleumarin model raglan, pantofi de piele intoarsa albastri, iar de la carturesti cartea lui alain de botton arta de a calatori. am gasit pe strada parfumul arabian night for men eau de parfum j. del pozo. serile trecute am fost la festivalul de jazz bucuresti, cateva band-uri au cantat frumos, pe gustul meu. vreau concediu de odihna, sa plec intr-un loc frumos, sa ma relaxez, sa-mi revin cu nervii. vreau un boyfriend, in doi se pot face multe lucruri frumoase.

Niciun comentariu: