marți, 4 august 2015

greierii canta toata noaptea serenade de amor

racoarea noptii intra in valuri pe fereastra deschisa. in linistea noptii aud greierii cu canta toata noaptea serenade de dragoste doar de ei stiute. cantecul lor seamana cu niste fluiere melodioase ritmate cri-cri la nesfarsit. azi am trecut prin herastrau, mall promenada unde sus pe terasa am baut un caffe latte cu un prieten, mall baneasa de unde mi-am luat jeansi albastru inchis cu cusatura rosie pull&bear regular pentru toamna din noua colectie, vin turnati pe mine. la douglas am testat noul parfum ch men prive carolina herrera imi place ca e lemnos, condimentat, cu acorduri de piele, are o nota de fum in fundal, oriental, elegant. pe seara am dat o tura prin centrul vechi, am intrat in h&m lipscani, de la anticariat mi-am luat un album de arta claude monet - masterpieces of art, imi plac mult picturile lui, m-am intors pe calea victoriei, iar la final am dat o tura in gradina icoanei. ascult albumele kasabian, imi place foarte mult muzica lor si pacat ca nu-i vad live la summer well, kula shaker, the maccabees noul album e foarte misto, supergrass. aerul racoros al noptii ma invaluie ca o matase iar greierii canta serenadele lor de amor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

vad ca e criza mare de futaiuri la tine :))
daca ai ajuns la laba...e clar :)) ai epuizat tot bucurestiul :))