luni, 17 august 2015

basic t-shirt in vibrant colors

vineri am dat o tura prin megamall, de la h&m mi-am luat un pulover logg tricotat bleumarin pentru toamna. cand se va racori o sa-l port. sambata am mers in ikea, mall baneasa si carrefour feeria. de la h&m man mi-am luat doua tricouri basic divided blue unul mov, altul visiniu, foarte frumoase culorile, se asorteaza cu jeansi albastri, negri sau pantaloni bleumarin. tricourile uni le port tot timpul anului indiferent de anotimp, in functie de starea pe care o am atunci. azi am mers la h&m lipscani si mi-am luat un tricou basic albastru din colectia conscious, un set de 4 sosete scurte rosu-bleumarin, iar la pull&bear unirea am gasit la reduceri jeansi regular fit albastru inchis numai buni pentru toamna care va veni. am vazut documentarele atlantic: the wildest ocean on earth (3 parti), coast series 10 (6 parti), wild antarctica.

Niciun comentariu: