marți, 1 septembrie 2015

los chickenos

ieri am fost in piata obor de mi-am luat betisoare parfumate de iasomie egipteana, lavanda, tuberose si precious fragrance. pe seara am mers la carrefour orhideea, nu mai fusesem demult aici, mi-am luat supe noodle knorr los chickenos foarte buna e nou aparuta, maggi fidelicios pui picant, branza de vaci cu smantana moldovita, salam de vara caroli, ceai fares coada calului, e bun la gust, il combin cu ceai verde. azi dimineata a venit la mine un tip insurat cam de varsta mea, a mai fost odata la mine, am facut un super 69 cu rimming, a fost superb. arata bine tipu, masculin, corp frumos si stie ce trebuie sa faca. sper sa mai vina, ca ne rezolvam foarte bine. ce linistit si relaxat ma simt dupa sex. simt ca mi se regleaza toate in corp. de la h&m lipscani mi-am luat pantaloni cargo logg albastru-gri cu buzunare laterale din noua colectie de toamna, imi vin perfect, iar de la dm un nou gel de dus balea men hydro care 4in1 cu ulei de amarant si un balsam pentru picioare balea lovely cu extract de portocale rosii si ulei de menta. am descoperit cateva trupe noi de care nu stiam si au album nou: cœur de pirate, foals, halsey, last dinosaurs, the weeknd.

Niciun comentariu: