sâmbătă, 19 septembrie 2015

danceophobia (last night in the city)

este cald, soare si frumos afara, o adevarata indian summer, desi diminetile sunt racoroase. am fost prin mallurile afi cotroceni, baneasa, militari shopping, megamall, promenada, sun plaza. mi-am luat la reduceri de la c&a un hanorac albastru cu fermoar metalic din colectia the basics, de la h&m jeans albastri cretati slim low waist mulati, un fes gri inchis, boxeri albi cu dungi bleumarin-gri, de la carturesti carusel cartea arta esentei - dominique loreau, este continuarea artei simplitatii, imi place cum scrie tipa. de la lidl un minunat chec cu aroma de vanilie, branza in stil italienesc, napolitane cu crema de alune de padure, croissant, mini prajitura cu crema, sana, iaurt de baut, tortilla cu chili. ma uit la documentarul stephan fry in central america (4 parti) ce prezinta o calatorie intr-un galben american school bus prin mexic, belize, guatemala, el salvador, honduras, costa rica pana in panama. a inceput ultima serie downton abbey. pe 7 octombrie va incepe american horror story hotel. am noile albume: aaron, lana del rey, rhodes, starsailor, stereophonics. ascult albumele sting, tori amos, the verve. urmeaza sa apara noile albume new order, editors, john grant, hurts, seal, chris isaak, the corrs, mylene farmer.

Niciun comentariu: