marți, 15 septembrie 2015

all by myself

vineri seara am fost in vizita la o prietena, a comandat trei delicioase domino's pizza, am baut suc de portocale, la desert am mancat inghetata in trei culori de la kaufland si ne-am uitat la doua filme. azi am mers la lidl pentru ca este saptamana deliciilor din alpi, au adus diferite mezeluri bavareze, branzeturi elvetiene, carnati, iaurt cu fructe, ciocolata elvetiana. mi-am luat o conserva cu mancare de linte cu carnati de porc, o conserva cu varza si carne de porc, parizer cu pui, cascaval, iaurt, sana, lapte, batoane de ciocolata si crema, prajitura cu crema de alune. la h&m au bagat reduceri, mi-am luat o bluza logg rosie cu imprimeu alb, un pantalon scurt bleumarin, un pantalon logg slim fit bleu-gri si un tricou logg albastru granit cu imprimeu cladiri din new york din noua colectie. de la carturesti carusel lipscani mi-am luat o carte interesanta: arta simplitatii - dominique loreau. muzici noi am noul album a-ha, duran duran, stereophonics. doua zile am ascultat albumele in engleza celine dion. a new day has come.

Niciun comentariu: