luni, 14 septembrie 2015

pe munte la busteni

sambata am fost la munte la busteni cu patru prietene cu masina uneia dintre ele. intai am vazut expozitia de acuarele salvador dali welcome into my brain de la castelul cantacuzino, am facut poze in curtea castelului de unde aveam o perspectiva frumoasa asupra busteniului, apoi am mers la penny de am cumparat cate ceva de mancare si am urcat pe munte o ora pana la cascada urlatoarea. drumul destul de anovoios, cu noroi pentru ca plouase cu o zi inainte, am mers pe carari inguste, m-am tinut de radacinile si crengile copacilor pentru ca langa era prapastie, iar padurea e magnifica. frunzele copacilor sunt inca verzi, din octombrie incep sa rugineasca, atunci natura ne ofera un specatcol de culori splendide. am urcat un pic mai sus de cascada urlatoarea unde am gasit un popas, am stat acolo o ora sa ne odihnim, am mancat, apoi am coborat inapoi pentru ca nu am vrut sa ne prinda noaptea pe munte. a fost frumos, imi place pe munti in padure. mi-ar placea sa fac si traselul pe jepi pana la babele, vreo patru ore de urcat.

Niciun comentariu: