miercuri, 9 septembrie 2015

a venit toamna

stau cu usa putin deschisa sa ma aerisesc si simt la picioare cum intra aerul rece. deja putem spune ca a venit toamna. frunzele anumitor copaci au inceput sa rugineasca si cad pe jos. castanele, ghindele au inceput si ele sa cada. aseara am iesit la o plimbare in jurul casei si am fost imbracat cu un pulover subtire. daca ieseam in tricou mi-ar fi fost frig. peste zi e soare, cald, insa dimineata si seara deja s-a facut racoare. la sephora au adus noutati in parfumerie: armani code special blend pour homme e mai putin dulce si mai mult condimentat-lemnos, elegant; armani eau de cedre e proaspat-aspru-lemnos, contine bergamota, cedru, ceai negru, piele; sauvage dior e aromatic-lemnos, masculin, foarte placut, poate fi folosit zilnic, l-as asemana cu bleu de chanel sau cu dune pour homme insa nu atat de citric-fresh ci cu busuioc si mai lemnos; ch men prive carolina herrera e aromatic-lemnos-picant-piele, elegant; la nuit de l'homme l'intense ysl e deosebit, ambrat-oriental-lemnos cu iris, vanilie, patchouli, tonka; jean paul gaultier ultra male edt intense aromatic-fructat-fougere-spicy, cu bergamota, lavanda, menta, chimen, scortisoara, ambra, vanilie, l-as asemana cu black xs paco rabanne insa ceva mai afrodisiac-seductiv; chrome intense azzaro e oceanic-lemnos cu grapefruit, ghimbir, lichen, ambra, musk, mate; boss the scent hugo boss e aromatic-spicy, cu ghimbir, lavanda, fruct maninka, piele. apar noile parfumuri classique collector glam edition for women jean paul gaultier, dolce& gabbana the one essence, eclat de fleurs lanvin; dolce& gabbana the one for men eau de parfum, pi extreme givenchy. am gasit cateva cutii sephora din carton cu capac cu magnet foarte frumoase, mi-am pus in ele cosmeticele, farfurii, boluri, cani, pahare. serile trecute am dat o tura prin afi, am intrat asa intr-o doara la humanic sa vad ce incaltaminte mai au si am gasit la reduceri ghete lock din piele intoarsa maro inchis, le-am probat, imi vin bine, le-am achizitionat. abia astept sa le port cand se va mai raci. apoi am intrat la c&a am probat trei pulovere din noua colectie si pana la urma am ales unul uni la baza gatului verde padurar. pentru sezonul toamna-iarna in moda masculina se poarta culorile in nuante inchise: albastru inchis, gri inchis, rosu burgundy, verde padurar, turcoaz inchis, galben mustar, maro brun, bleumarin, negru. am multe tricouri, pulovere, pantaloni sau geci in aceste culori inchise, asa ca si sezonul acesta voi fi in trend, very fashionable. am noile albume: a-ha, bed rugs, coeur de pirate, duran duran, foals, halsey, last dinosaurs, say hi, tame impala, the chemical brothers, the maccabees, the weeknd. noul album suede se numeste night thoughts si va fi lansat pe 22 ianuarie 2016. il astept cu mare nerabdare. pana atunci suede concerteaza in londra la roundhouse. imi place mult prajiturica magura.

Niciun comentariu: