miercuri, 31 martie 2010

springtime, a new begining

dupa ploaie vine soarele. firul ierbii creste semet colorand pamantul in verde. arbustii forsitia au inflorit intr-o explozie de flori galbene. bobocii magnoliilor stau gata sa se deschida. in cismigiu au fost adusi paunii. intr-o zi am trecut sa-i vad, unul alb isi infoiase mareata coada etaland-o cu mandrie.
intr-o seara m-am intalnit cu un tip, la invitatia mea am mers la carturesti sa bem un ceai. uitandu-ma la noile aparitii editoriale am gasit o carte care mi-a atras imediat atentia: frumosul sex al barbatilor. "cand am ajuns in pragul varstei de treizeci si cinci de ani, imprejurarile au facut ca in mine sa se nasca o noua pofta de intalniri amoroase si de explorare a sexualitatii. m-a cuprins atunci o admiratie care nu s-a stins inca si pe care imi doresc s-o cultiv. admiratie care a devenit una dintre bucuriile vietii mele". hello sister, join the club. dupa ceai am mers la o cofetarie unde tipul a cumparat 6 sau 7 prajituri diferite. cred ca in acea seara am mancat cele mai multe prajituri dintr-o data si sper sa nu-mi fi afectat glicemia.
trecand pe langa cochetul magazin demmers teahouse am intrat sa vad ce mai au, am vazut cateva cani de ceai foarte frumoase dar scumpe, insa mi-am luat o noua cutiuta de culoare verde crud ce are desenate frunze de bambus si o pasarica, tocmai in ton cu sezonul actual de primavara.
au dat drumul apei de la fantana din piata revolutiei, fantana la care imi place sa merg in serile caniculare de vara sa ma racoresc.
am citit cateva dintre cartile cumparate in ultimul timp, m-am uitat la serialele mele, m-am desfatat cu micile placeri pe care mi le permit. si da, sexul este una dintre ele.

Niciun comentariu: