vineri, 12 martie 2010

oscar, filme & carti

azi a inceput targul de carte kilipirim, inca de la primele ore am ajuns acolo. mi-am luat un teanc considerabil de carti la preturi super bune, am gasit reduceri si de 60%. din ghidul xenofobului am luat inca doua volume: irlandezii si scotienii; apoi din colectia bonton: in memoriam-mic tratat de morti celebre, cartea ignorantei-mic tratat pentru cei care stiu ca... nu stiu, coincidenta sau hazard?-mic tratat de mare destin, bine ca esti tu destept!-cea mai scurta cale de la impostura la valoare. am gasit un superb album impresionismul scos de taschen si 3 albume foto din colectia icons: havana, indian, shanghai style.
serile trecute m-am uitat la ceremonia de decernare a premiilor oscar, nimic spectaculos in afara rochiilor purtate de actrite, o adevarata parada a modei si a marilor branduri. am vazut inca un film nominalizat: an education, mi-a placut atmosfera retro a anilor '60 si idea filmului: nu fi naiva si nu renunta la idealurile tale/drumul tau in viata, nu lua decizii pe care mai tarziu le poti regreta. astept sa apara a single man. am mai tras cateva filme ca out of africa sau the motorcycle diaries cu care ma voi delecta serile viitoare, ca tot e iarna afara asa ca stau in barlog si vad filme sau citesc la lumina veiozei. intr-un pahar inalt de sampanie beau cola cu un strop de fanta, it's so stylish.

Niciun comentariu: