marți, 23 martie 2010

from blue feelings to great sex

de vreo doua saptamani sufar de o usoara depresie care imi da stari proaste, o tristete interioara, ma simt singur, poate e doar astenia de primavara, incerc sa-mi revin. sunt mai multi factori care genereaza aceasta stare stupida, cauzele le stiu, uneori gasesc solutii sa ma simt mai bine. vorbeam cu un prieten care-mi spune: cum tocmai tu sa te simti naspa, tu care esti plin de energie? da ce eu nu sunt om, ca doar nu sunt facut din otel. ca antidot folosesc o metoda care mi-a dat rezultate bune si altadata: ma uit la serialul sex and the city. nebunaticele fete imi dau o stare de bine, uneori chiar si rad. eu sunt carrie.
duminica am fost invitat de un prieten acasa la o prietena de-a lui intr-o vila interbelica unde am intalnit mai multi cunoscuti. am stat cateva ore la povesti, am mancat pizza, a fost frumos. mi-a placut mult cum avea aranjat in casa tipa respectiva, exact cum vedeam prin revistele de decoratiuni interioare. tipa avea multe carti, ceaiuri, parfumuri si mobila/obiecte ikea. i-am spus ca avem multe in comun. pentru ca mi-a placut o cutie de ceai rotunda, neagra, tipa mi-a facut-o cadou. venise un tip straight de care mi-a placut, mi-ar fi placut sa mi-o traga, insa mi-a spus ca e innebunit dupa femei, dar a fost amabil si m-a adus cu masina pana aproape de casa. eram horny caci nu mai facusem sex de ceva timp, insa noaptea aceea am agatat un tip pe net care m-a invitat la el acasa. am luat un taxi si aproape de 1 noaptea eram la el. m-a futut super. mi-a dat exact ce-mi trebuia. am ramas sa dorm la el, insa am dormit prost iar dimineata nu s-a intamplat nimic, cu toate ca eu vroiam. nu a fost decat one night stand.
ieri m-am dus pe la carturesti unde am gasit cutiute noi asa ca mi-am luat 3, au desene frumoase: o inima facuta din trandafiri albi si rosii, alta cu niste elefanti si cealalta are un intreg peisaj al culturii ceaiului. apoi m-am intalnit cu doi prieteni si am mers impreuna sa mancam la terasa unui restaurant. mancarea a fost foarte buna. seara m-a agatat pe net un american care m-a chemat la hotel. in poza arata mult mai bine si mai tanar. la corp era bine, masiv, musculos, la fata era ca un robot. a incercat sa ma futa insa i s-a lasat, mi-a zis sa i-o trag eu insa il durea, mi-a frecat-o pana am terminat. am plecat acasa, nu as fi suportat sa dorm alta noapte intr-un pat strain. o fi canapeaua mea mica insa dorm bine in ea. pentru a face loc in colectia mea noilor cutiute, le-am rearanjat pe toate. pe pervazul geamului am facut un aranjament de primavara din cutiutele care au desene cu flori, este mica mea gradina vizuala.
am noile albume: goldfrapp, jonsi, owen pallett, sharleen spiteri, turin brakes, why?. scot noi cd's doves, gotan project, keane, the charlatans, tracey thorn, unkle.
afara ploua, beau o cafea, ascult morcheeba si poate mai pe seara gasesc un tip cu care sa fac sex.

Niciun comentariu: