luni, 8 martie 2010

mozart würfel

un amic a trecut pe la mine, mi-a adus cateva delicioase bomboane de ciocolata vieneze mozart würfel, apoi dupa o partida de sex am iesit la o cofetarie unde am mancat o prajitura buna, asa o mica atentie de 8 martie. anul trecut un prieten austriac de la vienna mi-a adus o cutie cu bomboane mozart kugeln, au fost divine. in zona centrala a viennei sunt o gramada de magazine/chioscuri care vand tot felul de praline si suveniruri ce-ti incanta ochii si-ti golesc portofelul :))
am vazut filmul little ashes ce prezinta relatia de prietenie intima dintre salvador dali si federico garcia lorca, in madridul anilor '20, prinsi in valtoarea modernismului, a exhibitionismului cu iz decadent. sfarsitul filmului este tragic, lorca va fi executat fara mila in timpul razboiului civil datorita condiţiei sale de homosexual declarat.
o noua editie a targului kilipirim va fi la sala dales intre 12-21 martie. sa vad ce carti gasesc.
e deja noapte, afara ninge, beau ceai, ascult gotan project, chat-uiesc cu baietii poate se leaga de-un futai... sperante vis, sperante flori.

Niciun comentariu: