marți, 16 martie 2010

nobody wants to be lonely

ma plictiseam in casa, vazusem serialele, nu aveam dispozitia necesara sa citesc, pe net nu pica nici un agatament, ma simteam un pic depresiv, asa ca am dat o fuga cu buss-ul pana in afi, mi-a zis ca o plimbare de seara nu are cum sa-mi strice. nu era aglomerat, nici traficul, nici buss-ul si nici in afi. am intrat la sephora unde am testat cateva parfumuri pentru a-mi imbunatatii starea de spirit, la adidas, office shoes, apoi prin pull&bear si reserved unde am vazut haine foarte dragute insa scumpe. plimbandu-ma pe lungile culoare am dat de un pet shop si am intrat sa ma uit la dragalasele animalute: catelusi, hamsteri, chincila, pasari, pesti sau iguane. nu stiu cat de fericite sunt in acele custi, asteptand sa fie luate acasa. trecand prin fata la starbucks mi s-a facuta pofta de o prajitura, aratau bine in vitrina... am mers mai departe. daca as fi avut salariul mai mare mi-as fi permis sa-mi fac toate poftele. asa la 1000 de euro/luna. ti-ar fi placut si tie, nu? o sa ma consolez cu niste biscuti tempo cu crema de ciocolata, ca de astia imi permit sa-mi iau. este frustranta si trista viata grea pe care o traim in tara asta de cacat, cum incercam sa facem fata vicisitudinilor, sa ne producem cat mai putine daune psihice.
nobody wants to be lonely, nobody wants to cry, it's so bad it hurts inside.

Niciun comentariu: