miercuri, 7 aprilie 2010

when flowers blossom i wanna life

savurez o cana de cafea instant cu mult lapte, asa cum imi place mie, impreuna cu o felie de chec cu cacao si stafide facut de mine acasa la mama. da, am si talent de gospodina :). de paste am mancat destul de mult din bucatele traditionale: drob, ciorba, friptura de miel, pasca, oua vopsite sau cozonac. daca reusisem sa slabesc vreo doua kg cred ca le-am pus la loc.
toti copacii sunt in floare insa magnoliile sunt reginele sezonului. mi-am luat aparatul foto si am iesit pe strazi in zona caselor sa fac poze pomilor infloriti. iubesc acest anotimp, pentru mine e cea mai frumoasa perioada a anului. explozia de flori e senzationala. in plimbarea mea am intalnit o ceainarie care se cheama green tea, am intrat si pentru ca avea un mic magazin cu accesorii mi-am luat doua cutii superbe de 50 gr. erau mai multe care imi placeau mai ales ca au modele pe care nu le-am vazut pe nicaieri in alta parte.
ieri m-am intalnit cu o prietena care a venit din germania, am fost impreuna la carturesti sa ne luam carti. eu mi-am luat 4: ghid gourmet; sex, droguri si ciocolata - stiinta placerii; dineuri mondene - manual de supravietuire si o istorie culturala a insomniei. abia astept sa le citesc. apoi am mers la un bistro unde ne-am intalnit cu cativa prieteni si am stat la povesti.
ma uit la un documentar in 3 parti despre animalele salbatice din parcul national american yellowstone, un loc deosebit unde iarna tine 6 luni iar temperaturile ajung pana la -45 grade celsius. brrr, ma ingrozeste numai gandul.
noile albume intrate in fonoteca mea: david bowie live, doves, john and jehn, kyte, mr fogg, goldfrapp, madonna live, pet shop boys live, the golden filter.
serialele la care ma uit sunt: damages, caprica, flashforward, fringe, how to make it in america, life unexpected, spartacus blood and sand, the forgotten, the vampire diaries, trauma, v.
i wanna life, i want it now forever, tonight...

Niciun comentariu: