marți, 20 aprilie 2010

la gloria syringa vulgaris

de cateva zile ascult in bucla noul album gotan project - tango 3.0, aceleasi acorduri sacadat-cadentate de tango imbinate cu ritmuri electro specifice lor. sunt cateva piese bune, intreg albumul curge fluid de la un capat la altul.
am vazut ca a inceput sa infloreasca liliacul. imi plac mult florile de liliac. bunica avea in curte cativa arbusti de liliac mov ce umpleau aerul cu parfumul lor minunat. tot plimbandu-ma prin oras mai ales in zonele cu case am vazut cativa copaci infloriti care cred ca sunt meri, insa nu sunt sigur. m-am oprit si am inspirat parfumul suav al gingaselor flori alb-roz.
adevarul a inceput sa scoata in colectia biblioteca de arta - marile muzee ale lumii, o serie de 15 volume despre operele de arta aflate in patrimoniul celor mai renumite muzee. nu cred ca o sa ajung sa le vizitez, insa imi fac o idee cu ajutorul acestor albume. din colectia traveler national geographic am luat volumul despre republica dominicana, o insula exotica inconjurata de oceanul atlantic si marea caraibilor, un adevarat paradis terestru. mi-ar placea sa ajung acolo.
ma duce gandul la un cantec vechi al mirabelei dauer: veniti privighetoarea canta si liliacul e-nflorit.

Niciun comentariu: