marți, 20 aprilie 2010

artesian well of blood

zilele trecute apa de la cateva fantani din centru era colorata in rosu ca sangele. aceasta imagine a jeturilor de apa rosii tasnind cu presiune creaza un impact puternic asupra ochilor si implicit a psihicului. nu-mi place sa vad sange, il asociez cu durerea si chiar moartea.
serile trecute am fost prin ikea si evident ca am luat cateva maruntisuri practice, colorate si frumos mirositoare. la reserved aveau reduceri asa ca am intrat si am gasit un puloveras subtire in anchior de culoarea lavandei. l-am luat si-mi sta foarte bine in el. la pull and bear am vazut multe haine frumoase insa acum nu sunt reduceri. la bam boo am gasit cateva decoratiuni frumusele de efect, insa unde sa le mai pun ca deja am camera incarcata. ieri pentru ca era inca soare, asta pana sa inceapa ploaia, mi-am continuat turneul prin zona de vest: galeria cora, plaza si afi. nimic interesant, aceleasi lucruri. in afi am gasit un magazin de ceaiuri & accesorii, mi-am luat o cutie de 50 gr superba: pe fiecare latura sunt desenate gravuri cu cani, ceainice albastre si scriere japoneza.
am tras albume noi: chinawoman, the golden filter, gotan project, kaki king, james, librarians, the national, we have band, young heretics. sunt anuntate noile albume: the chemical brothers, faithless, keane, massive attack ep, tracey thorn.
spartacus: blood and sand s-a incheiat glorios, razbunator, victorios si eliberator. kill them all s-a numit ultimul episod, titlul spune totul. infumuratii romani au sfarsit cu totii intr-o baie de sange fiind ucisi de catre gladiatorii sclavi.

Niciun comentariu: